Bezpłatne szkolenie,
100% praktyki, sam konkret:
Chcesz nauczyć się rozwiązywać zadania obliczeniowe, żeby:
Robić to szybko i skutecznie.
Wiedzieć, od czego zacząć rozwiązywanie zadań obliczeniowych i jaką metodę wybrać.
Przestać się gubić w obliczeniach.
Przestać się bać zadań obliczeniowych.
Poczuć pewność, że jesteś dobrze przygotowana/y do sprawdzianów i matury z działów obliczeniowych…
… a przez to mieć lepsze oceny w szkole…
… i finalnie rozwiązać wszystkie zadania obliczeniowe na maturze z chemii.
Opinie kursantów:
Co się znajduje w kursie:
Kurs składa się z nagrań oraz prezentacji z teorią i zadaniami w plikach PDF do pobrania.
Mistrz Obliczeniówki jest podzielony na 15 działów, w których znajdziesz około 40 godzin nagrań i ponad 400 zadań.
W logiczny sposób pokazuję krok po kroku, jak rozwiązać zadania szybko i skutecznie, a Ty dokładnie widzisz, jak je rozwiązuję.
Każde zadanie jest wytłumaczone łopatologicznie. Pokazuję skróty obliczeniowe i często kilka metod rozwiązania danego zadania.
Do każdego działu jest wprowadzenie merytoryczne, które pozwoli na bezproblemowe rozwiązanie zadań.
Zadania zawarte w kursie obejmują każdy poziom, od podstawowych do maturalnych.
Rozwiążesz setki zadań ze: stechiometrii (wzorów chemicznych, równań i mieszanin), stężeń, mieszania roztworów, stopnia i stałej dysocjacji, pH, kinetyki, stałej równowagi, ogniw, elektrolizy, buforów, iloczynu rozpuszczalności.
Pokażę Ci wiele schematów, które można zastosować, żeby maksymalnie skrócić czas rozwiązywania zadania. W tym również będą schematy na układanie układów równań, a także na identyfikację związków chemicznych w obliczeniach.
Dzięki takiemu zestawowi masz szansę polubić, zrozumieć zadania obliczeniowe i nie mieć z nimi problemów. A to finalnie przełoży się na lepsze oceny w szkole i wyższy wynik na maturze z chemii.
A tutaj jest lista działów, jakie znajdziesz w kursie:
- Stechiometria – podstawy (2h 20m – teoria i 30 zadań)
- Stechiometria wzorów chemicznych (2h 10m – teoria i 30 zadań)
- Stechiometria równań chemicznych (3h 10m – teoria i 27 zadań)
- Stechiometria mieszanin (2h 30m – 24 zadania)
- Stężenia i hydraty (3h 00m – teoria i 33 zadania)
- Mieszanie roztworów (2h 20m – teoria i 28 zadań)
- Stopień i stała dysocjacji, pH (3h 00m – teoria i 28 zadań)
- Identyfikacja związków chemicznych w obliczeniach, hydroliza, reakcje zobojętniania (2h 40m – 25 zadań)
- Bufory (2h 05m – teoria i 16 zadań)
- Iloczyn rozpuszczalności (2h 50m – teoria i 30 zadań)
- Ogniwa (2h 40m – teoria i 26 zadań)
- Elektroliza (2h 20m – teoria i 31 zadań)
- Termochemia (1h 40m – teoria i 28 zadań)
- Szybkość reakcji (3h 00m – teoria i 32 zadania)
- Równowaga chemiczna (2h 10m – teoria i 25 zadań)
- Hydraty łatwe i przyjemne – zapis webinaru (4h 20m i 33 zadania)
Dlaczego warto:
Dostęp na miesiąc
W cenie kilku kaw 😎- 15 działów
- Bonus: Hydraty łatwe i przyjemne
- Około 40 godzin nagrań
- Prezentacje PDF z teorią i zadaniami
- Ponad 400 zadań
- Każde zadanie szczegółowo omówione
Dostęp na pół roku
Oszczędzasz 123 zł- oszczędzasz 123 zł
- 15 działów
- Bonus: Hydraty łatwe i przyjemne
- Około 40 godzin nagrań
- Prezentacje PDF z teorią i zadaniami
- Ponad 400 zadań
- Każde zadanie szczegółowo omówione
Dostęp na rok
Oszczędzasz 243 zł- oszczędzasz 243 zł
- 15 działów
- Bonus: Hydraty łatwe i przyjemne
- Około 40 godzin nagrań
- Prezentacje PDF z teorią i zadaniami
- Ponad 400 zadań
- Każde zadanie szczegółowo omówione
Monika Terajewicz
Chemiczka, która od ponad 20 lat skutecznie pomaga uczniom w nauce chemii. Dzięki niej wiele osób dostało się na upragnioną medycynę czy farmację. Zaszczepia fascynację chemią nie tylko swoich uczniów, ale i osoby niezwiązane z nauką.
Najważniejszy dla niej jest efekt końcowy – świetnie napisana przez Ciebie matura z chemii.
Współpracuje tylko z osobami zaangażowanymi i chcącymi się uczyć. Na pewno nie jest dla osób, które by chciały nauczyć się chemii bez wysiłku, bez zajrzenia do podręcznika czy przeliczenia arkuszy maturalnych.
Monika zawsze daje od siebie 100%. Motywuje i zaraża optymizmem.
Jej misją jest to, żeby przyszli studenci kierunków medyczno-przyrodniczych zrozumieli chemię, a nie wkuwali ją bezmyślnie na pamięć.
© 2019 Chemia między nami